piątek, stycznia 09, 2015

hej haj heloł!







Jeśli ktoś to w ogóle czyta to witam bardzo serdecznie :)
Od wielu tygodni zabieram się do prowadzenia bloga, nie o jakiejś konkretnej tematyce, takiego zwykłego życiowego, który będzie dla mnie pewną formą pamiętnika.
Ciągle słyszę od rodziny i znajomych, że w moim życiu tyle się dzieje i chyba dlatego czas zacząć gdzieś to wszystko spisywać.

Jest piątek wieczór, karnawał, a ja jak NIGDY siedzę w domu. Dlaczego? Otóż grypa kazała zwolnić trochę tempo i położyć się na parę dni do łóżka. Problem w tym, że nie wiem czy potrafię. Słuchająm jak mocno wieje za oknem i oglądąm raz po raz wiadomości na temat islamistów. Nie będę się rozpisywać o tym, co myślę na ich temat bo wyszłoby co najmniej ze 100stron!
W związku z powyższymi zabieram się za pisanie.

Mam tyle do opisania, że kompletnie nie wiem od czego mam zacząć.

Może na pierwszy ogień kilka zdjęć, pokazujących kim jestem, co robię i gdzie obecnie żyję.
Enjoy!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz